2013. október 4., péntek

1. rész

                                                               2013. október 04. péntek
                                                                     Egy igaz barát


Molly és én ma is egy hosszú napnak néztünk elébe. Amikor éppen kilépek a házunk kapujából ott állt a legnagyobb ellenségünk: Viktoria.
- Te mit csinálsz itt Viktoria?
- Semmi közöd hozzá.. Inkább menjél innen mi előtt bajok lesznek.- ezután ellökött.
- Jól van.. Lelehet nyugodni. - felálltam, megfordultam és irányba vettem az iskolát. Az úton egész végig azon gondolkodtam, hogy mit keres Viktoria a házunk előtt, de amígre oda értem már nem nagyon izgatott a dolog. Amikor megláttam Molly-t elmeséltem neki mindent.
- Képzeld Molly tudod ki állt a kapunk előtt?
- Na ki?
- Viktoria.
- Ne már.. és mitcsináltál?
- Megkérdeztem mit keres ott, de őneki annyi volt erre a válasza hogy semmi közöm hozzá és hogy menjek el mert bajok lesznek, aztán fellökött.
- Fhúú de szánalmas..Nem lehet hogy a bátyádat várta?
- Minek várta volna? Drake utálja azt a csajt..de nem is csodálom.

Megszólalt a csengő. Irány tanulni. Hurrá, kémiánk lesz és én nem tanultam semmit sem. Remélem Herz tanár úr nem engem fog kihívni felelni. Hála istennek nem kell felelnem...30 perc múlva: megszólalt a csengő..végre szabadulok a kémiától..Jupii!! De amit az osztályterem felé haladva láttam, az még a kémiánál is rosszabb!! LÁTTAM A BÁTYÁMAT VIKTORIÁVAL SMÁROLNI!!! Oda mentem a bátyámhoz és megkérdeztem mi ez az egész:
- Drake ez meg mi a fene volt?
- Gracey, elakartam mondani, hogy Viktoriával járok.
- De tegnap nekem még azt mondtad hogy utálod. Mégis mióta jártok?
- 2 hete.
-2 hete??:o Ez nem lehet..szóval akkor azért voltál te a házunk elött..igaza volt Mollynak..-és sírva elrohantam keresve Mollyt.
- Molly!! Molly merre vagy?!
- Itt vagyok, mi a baj?
- Láttam a bátyámat VIKTORIÁVAL SMÁROLNI!! Igazad volt!!
- Nyugodj meg!- ezután letörölte a könnycseppet az arcomról és megölelt.


ILYENEK AZ IGAZ BARÁTOK!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése